Levande nåldyna

Lång dag på jobbet idag, jobbade över en halvtimme (jag vet inte så mycket men det märks på en gång...) eftersom jag går på akupunktur nu så tänkte jag försöka jobba in lite av den tiden jag är borta från jobbet.

Jag har som sagt börjat med akupunktur på grund av mina tätt återkommande migräner som läkarna inte kan göra något åt, men "peppar peppar ta i trä" så har jag faktiskt inte haft migrän sedan jag började med akupunkturen för två veckor sedan så jag hoppas att det håller i sig så jag slipper det. Jag hade migrän minst en gång i veckan förut så jag är beredd att testa vad som helst för att slippa det men akupunkturen verkar i alla fall lovande :)



Jag trodde att det skulle göra ont men jag ska säga er att det nästan inte känns över huvud taget! Inte de hon satte i huvudet och nacken i alla fall, men de hon satt i tummgreppet DET gjorde satans ont men går att stå ut med och bara man kommer ihåg att inte röra tummarna så går det över haha...



Nu ska jag gå och äta mitt knäckebröd med ost (Väldigt underskattat måste jag säga faktiskt riktigt gott och nyttigt!)

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0