Ett fall för Viktväktarna

Hej hej nu är det dags att ta tag i både bloggen och min vikt...

Har precis börjat med Viktväktarna, började igår och hoppas att jag ska gå ner de 20kg jag lagt på mig sedan jag blev sambo (Fast visst har det varit värt det). Detta är den viktuppgång som jag och min kära syster kallar just "Sambo-kilona", vilket innebär att när man blir sambo äter man allt som ens sambo äter och i samma mängd plus att man slutar röra lika mycket på sig för att ens sambo är hemma och man inte behöver gå någon annanstans...



Diet: Viktväktarna
Mål: gå ner 20kg
Del-mål: gå ner 10kg på 2mån (så jag kan visa mig i bikini...)
Bonus: bli mer vältränad så mina stackars knän och rygg mår bättre.
Störst utmaning: bli av med socker-beroendet
Träningsform: Mest Yoga till att börja med sedan hiphop abs


Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0