Det doftar blöt hund...

OMG har ont i hela kroppen efter brottningsmatchen med Calypso (min 70kg Grand Danois hund som väger typ 3 gånger mer när man ska få henne att göra något hon inte vill). Jag skulle bada henne idag (vilket hon hatar) och tänkte att jag kan nog smyga in henne i badrummet utan att hon märker det...jo jo om hon inte varit så smart så hade det kanske gått.


Gjorde i ordning allt i badrummet innan med shampo och handukar, sen klädde jag av mig och skulle smyga in i vardagsrummet för att få tag på Calypso innan hon hann lägga sig ner (för när hon lagt sig är hon som en betongsugga som INTE går att flytta på). jag hann precis få tag på henne när hon bara lagt ner rumpan i golvet sen var det vara att draq in henne i duschen och sätta igång, väl inne i duschen gör hon som tur är inget motstånd för då är hon besegrad haha, söt är hon.


Nu är vi lika trötta båda två hon ligger i sin säng och torkar och snarkar, jag ligger i min säng och bloggar :)
Undrar hur mycket träningsvärk jag kommer att ha imon på jobbet, tur att det är torsdag imon åtminstånde så jag bara har 1,5 dagar kvar att jobba :)

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0