Breakie time!

Blev väckt idag vid 7.00 av Björns oehört störande larm som låter som ambulans-sirener, inte särskillt roligt. Men som plåster på såren fick jag frukost i sängen och då är allt förlåtet ;) Det är väldigt sällan Björn går upp innan mig då jag är en morgon människa och vaknar tidigt och somnar tidigt, medan Björn är nattuggla som är vaken sent och går upp sent, men idag skulle han till sin pappa och hjälpa honom med hans flytt så då kom han plötsligt upp ;)

Calypso i snön :)

Funderar på vad jag ska ägna dagen åt... blir nog lite ompysslande av Calypso och leka med henne i "gamla"-skogen (skogen vi gick i innan vi flyttade och det enda stället hon får lov att springa lös). Det bästa hon vet är att springa fritt och att leka söka-matte, vilket inte verkar särskilt svårt för henne då hon alltid hittar mig på typ 10sek men hon tycker det är roligt iaf. Ska nog passa på att träffa mormor när jag ändå är i närheten och se om jag kan få lite av världens bästa kaffe! Jag lovar att hon har någon hemlig ingrediens i kaffet eftersom att INGET annat kaffe är så gott som hennes... undrar vad det är?

Bästa kaffet görs i Don-Pedro, fortfarande fascinerad av hur det fungerar...

Igår hade jag och Björn hemma-bio-kväll, dukade upp med godis och läsk och tittade på massa filmer och myste i soffan. Det var faktiskt bättre än vanlig bio, inga som stör och man kan lägga sig i soffan när man börjar få träsmak i rumpan :) Nehe nu får jag nog ta och stiga upp och göra mig i ordning om jag ska komma iväg till skogen med hunden.

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Wilma

har tävling på min blogg! :) det är en stor tävling, men enkelt att deltaga. Faktiskt ganska bra pris med, hoppas du vill vara med! :) Kram.



länk: http://jjustgoodstuffs.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

2012-02-04 @ 14:29:46
URL: http://jjustgoodstuffs.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0