Snö-promenad.

Maten har gått som planerad idag. Gick en runda med Calypso på morgonen innan jobbet och en skogsrunda i snön med både hunden och katten haha. (Zeus har börjat följa efter oss när vi går rundor med hunden)

Om man räknar med skogspromenaden så tränade vi i en timme. Promenad 20min tränat axlar och armar med lite konditions träning som avslutning. Nu är jag trött i lungorna (antagligen av den kalla luften).

Lite frusen blev jag med nu när jag varvade ner efter träningen, så det får nog bli en kopp silver-te. För övrigt läste jag att man tydligen ska gå ner lättare i vikt om man har det lite kallt hemma för att kroppen får arbeta för att hålla sig varm haha.

Sockersug: inte så farligt ca 2/10
Craveing: julmust
Träningsvärk: obefintlig 0/10
Hunger: nej precis lagom mätt faktiskt 0/10

BTW Björn och jag har två års förlovningsdag idag <3

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0