GAH my hair...my prrrrrecious!

Oj nu har det hänt mycket :) Sammanfattning:
1. Älsklings Björnis har fått nytt jobb på Elitfönster, jobbar kväll men får iaf äta lunch med mig innan han ska till jobbet och han får komma hem på nätterna så inte så ensamt längre :)
2. Jag har fått fast anställning på Örsjö belysning AB :)
3. Vi har flyttat till en markplanslägenhet i Örsjö (mycket bättre för Calypso med egen trädgård och inga trappor plus att man slipper höra trummisen från galma lägenheten)

Skönt med nya lägenheten men längtar tills de tapetserat om färdigt så man kan få i ordningn allt någon gång, efter mycket tjat på hyresvärden har de äntligen börjat (de tyckte tydligen att det kunde vänta till hösten, inte så kul när man inte kan packa upp allt eller ens sätta upp lampor i taken för det fick vi inte göra innan). Fast till mitt förtret så kände jag när jag kom hem att hantverkarna hade rökt inne och dessutom fimpat typ en miljon fimpar i en kasse med tapetrester... Inte världens smartaste med tanke på brandfaran plus att de kanske kunde tänka sig för att alla inte vill att ens lägenhet ska lukta askopp :( riktigt förbannad var jag, har vädrat hela dagen och slängt upp deras fimp-kasse, men det luktar fortfarande apa.... gubbf_n

Ska lägga upp bilder från insidan när de blir färdiga någon gång :)
Hade tänkt att lägga upp mina utebilder men vet inte i vilken flyttkartong de ligger i XD


Imorgon ska jag klippa mig och färga håret :S Skit nervös och ångest-CHECK!
Har tänkt att jag ska försöka få tillbaka min naturliga hårfärg (Cendré färgat) men får väl se vad Lena säger om det går med mitt svartfärgade hår... usch kort kommer det att bli...hatar att man inte kan klippa sig långhårig istället... Är lite "Gollum och hans ring" över mig och mitt hår... "MY PRRRRECIOUS"

nä nu får jag sluta oroa mig, jag får väl läsa en stund så jag lugnar ner mig, annars kommer jag väl aldrig somna.

Blessed be!!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0