Förändringar :)

Har helt glömt bort att jag skulle lägga upp bilder på nya frisyren jag fixade 29/6 och min nya (och första) tatuering jag gjorde den 1/7.


Före klipp och färg...

Efter klipp och färg...kort blev det men nu kanske min uppklippning kan komma ifatt resten av håret...

Har även provat min nya "nude"-ögonskugga alltså man ska se ut som om man inte har smink utan ser fantastiskt snygg och fräch ut ändå (vilket man absolut inte gör...) gillar den as mycket!!Palett från Isadora (50 matte chocolates) i fem nyanser.


Min fina tatuering :) det är symbolerna för planeterna i vårt solsystem.

Tycker den blev as-nice! för er "messersmith" (besserwissar) som vill påpeka att Pluto inte längre räknas som planet..skit i det!! Pluto var en planet i flera år och jag och de flesta andra blev upplärda i skolan att det visst var en planet så för mig kommer den ALLTID att vara den nionde planeten, så det så :P

Fick "blodad tand" av tatueringen när det inte gjorde ont så nu har jag fler planer på att rita upp andra tatueringar att göra :)

Ha det bra,
Puss saft och bulle!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0