Ett gott nytt jul ;)

Jul och Nyår var jätte bra. Firade med min älskling hos mormor i jul fick massa fina julklappar bland annat presentkort på clip-in extensions från happyhair.se. Jag har velat ha det sedan jag tröttnade på min frisyr jag klippte i sommras när jag klippte av mig typ allt hår. I början när jag klippt mig gick det jätte bra och jag var jätte nöjd, sen kom den första dagen jag skulle sätta upp håret och då insåg jag mitt misstag, mitt hår var kort och TUNT! (Något jag absolut inte är van vid) Så i väntan på att håret ska bli som det var förut har jag köpt lite hjälp, och jag är jätte nöjd! Kolla resultatet under.

Visst ser det ut som mitt håt!! Helt underbart, äkta indiskt hår med små hårspännen på baksidan som man bara knäpper fast under det egna håret.

Nyår var oxåa bra firade med älsklings Björn hos mamma och pappa, Calypso var lite orolig när de sköt raketer men jag lugnade ner henne så hon somnade efter en stund. Däremot är det ung-jävlar som fortfarande skjuter raketer utanför lägenheten, får jag tag idem ska jag skälla ut dem som fan, inte shyst att skrämma hundar mer än en gång om året enligt min åsikt.

Dagen efter nyår åkte vi till Björns syster Jennie och hälsade på hans släkt det var trevligt, sen åkte vi en runda till Björns mamma och ungicks ett tag där med, alltid lika kul, Rhonda you're a darling xo! Björnas andra syster Åsa och hennes fästman Kevin följde med hem till oss så vi hade filmkväll så Calypso fick träffa deras hund Rexi.


Eftersom Calypso typ aldrig får träffa några andra hundar så var detta jätte kul för henne. I början vaktade Calypso lgh och ville inte att Rexi skulle komma in, när hon kommit över det så ville Calypso busa men då sa Rexi ifrån och Calypso blev jätte paff och bara gick och la sig. Kul med en hund som bestämmer över Calypso :)

2/1-11 fick vi "slakta" våran julgran...Jag råkade gå emot en gren och då rasade typ hälften av barren av så det var bara att inse fakta och låta granen gå vidare...

Befor...

...and after :S

Och bara för att jag kan...den låt som jag haft på hjärnan i typ 3 månader...


Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0