Saknar min Älskling!!!

Shit va jag saknar min älskling Björn... Han ska ha praktik med ett företag i 3månader och denna veckan ska han vara i Borås han åkte 05.30 i morse och kommer inte hem förrän på torsdag eftermiddag... Sjukt jobbigt är det att han inte kommer hem, tror inte jag kommer kunna sova utan hans underbara snarkande :( Sitter och tycker synd om mig själv, lite dumt jag vet. Det är ju faktiskt mer synd om Björn eftersom det är han som måste åka långt bort och bo med folk han inte känner...men jag är lika ledsen för det iaf...

Tur att Calypso är kvar så det är något snarkande ljud i sovrummet iaf...

Kan inte nån i närheten bara ta och anställa Björn så jag får ha honom hemma på kvällarna??!!!

Jobbigt...

Nu ska jag spela Halo med Beyoncé hela kvällen (vår låt)

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0