konserten med 30 seconds to mars

Åh va underbar konserten var!!! Önskar att jag fick se den igen nu på en gång så underbar var den. Det var ju då bandet 30 seconds to mars som kom till sverige och hade sin första "egna" show i onsdags. Konserten var på fryshuset i Sthlm, typ en basket hall (såg det ut som) aldeles för liten lokal om ni frågar mig de hade lätt kunnat fylla upp globen ;) Jared Leto sångaren) var underbar som vanligt sjöng faktiskt bättre live än på skivan så jag är super nöjd. Och vilken energi den mannen har altså! Jag tror han stod still i ungefär 1 min under de 100 min konserten höll på. Det som gjorde showen extra bra var att han var så sammankopplad med publiken. Enligt aftonbladets recension så var det "små religiös på sina ställen där publiken gjorde som Jared sa att de skulle göra", mitt svar ABSOLUT det Jared ber en om att göra det gör man haha. Tex. ville han skapa en mash-pit (stavning någon) ett hål i publikhavet där "all the crazy people could be" sagt och gjort hål i havet och en massa galna ungdommar på varandras axlar sprang omkring i mitten haha. det bästa var dock att en liten tjej stod kvar när alla gjorde ett hål och då sa Jared: "Little girl, get the fuck out of there! There is no place for a nice little girl like you in there. She's like-oh these gyes are making a lot of room for me. Haha serious get the fuck out of there the mach-pit are only for the crazy people". Underbart!

lägger upp lite klipp nedan från konserten. Förrutom tågförseningar och en taxi chaufför som lurade oss på pengar så var resan helt fantastisk. Tack Emmelie för den underbara julklappen, hoppas att vi får se dem i sommar när de kommer til gbg ;)


"We like grandma's and grandpa's" haha.




Fler klipp lär komma inom kort ;)

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0