Jobbar hela tiden...

hej, det var länge sedan...
Mycket har hänt på sista tiden så det är inte mycket tid över för annat. Jag blev uppsagd från mitt förra jobb pga arbetsbrist vilket jag anat typ sedan innan jul. två dager efter min uppsägning fick jag nys om att det var ett vic. annonserat för maxi bageriet som jag genast sökte och 3 dagar senare fick jag komma på intervju...3 dagar efter det igen ringde maxi upp mig och undrade om jag ville börja om 3 dagar... sagt och gjort jag slutade tidigare från mitt gamla jobb och började på maxi samma vecka. Nu har jag jobbat på maxi i ca en månad och börjar komma in i det. Men fasen vad detta har tagit på mig, jag är trött hela tiden både fysiskt och psykiskt. Fysiskt är jag trött för att det blev stor skillnad från att i princip ha skrivbords jobb till att stå, gå och lyfta mjölsäckar hela dagarna. Psykiskt har det varit mycket att försöka fatta att man både blivit uppsagt och fått nytt jobb plus att jag bytt stad arbetsplats, arbetskamrater och arbets sysslor helt. Får se när det släpper, som tur är så har jag haft min kille till att stödja mig och ta hand om både mig och mina hushållssysslor så jag bara kan koncentrera mig på jobbet. Tack älskling för att du finns. Det svåra blir nu när han ska börja plugga och inte kommer att bo hos mig på 11 veckor...får se om man får ett mentalt sammanbrott...

Nä sluta klaga nu sanna, du behövde ju inte vara arbetslös så du får nöja dig med det. Nästa vecka ska jag och syrran (emmelie) till Sthlm och gå på konsert igen :) denna gången ska vi se 30 seconds to mars och stå längst fram och skrika och ta på Jared Leto haha... Emmelie packa kidnappningväskan för snart bär det av ;)

Dagens låt: River flows in you med Yiruma. Bara piano spel jag bet men så underbar låt. Min "svärmor" fixade noter till denna låten så nu sitter man och tränar för fullt...jag har väl lärt mig sida 1 av 4 än så länge...under bar låt iaf.



Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Kidnappningsväska...CHECK!

2010-03-04 @ 11:32:58
Postat av: Jonna Walden

TACK GODE GUD!!!! Har saknat din blogg sjukt mycket gumman. MERA updaterningar nu tack. Kram

2010-03-09 @ 13:03:55
URL: http://jonnawalden.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0