Sälen hälsar

Shit va dåligt jag har bloggat nu ett tag... Skit samma det är nog bara bra att jag har kommit ifrån det lite så jag inte sitter klistrad vid skärmen 24-7.

Jag befinner mig i skrivande stund i Sälen, jag har varit här sedan i Söndags. Lyckades faktiskt minnas hur man åkte snowboard som jag har längtat efter sedan jag var här sist för 2 år sedan och lärde mig hur man åkte snowboard (eftersom jag absolut inte an åka skidor då de jäkla skidorna envisas med att gå i kors och fälla mig hela tiden). Visst tog det typ en hel backe med vinglande och trillande innan jag kom ihåg hur man förflyttade fötterna och vikten så man svängde/stannade/stod kavr på brädan men sen gick det bra. Jag började till och med få upp farten ett tag och hade nog varit mycket bättre nu om det inte varit för att jag blev sjuk i onsdags natt. Kände mig hängig på Onsadg kväll åkte snowboard på orsdag morgon innan jag insåg att jag faktiskt var för sjuk för att åka.

Sen kom febern som tog med sina polare snuva och halsont och så var den åkningen förstörd. Nu ligger ag här i min tilldelade säng som även blivit min personliga smittohärd där ingen får gå in utan asbestdräkt. Som tur är har all (so far) klarat sig från att bli smittade av mig så det var väl tur iaf. Känner mig lite bättre idag huvudvärken har iaf släppt nu. Jag har typ ägnat dessa tre dagar till att glo på youtube så nu är man förstörd av det oxå, jag ligger hela kvällarna och citerar diverce klipp jag kollat på under dagen så alla börjar nog bli rätt trötta på mig nu haha... sån't är livet på en tallpinne när man har en hjärna som bara kommer ihåg citat...

nehe nu får jag försök släp mig ur sängen så jag kn pcka ihop mina pinaler, vi sk ju åka hem imorgon så det är väl bäst att se om ll saker kommer med hem igen :P Jag lägger upp några bilder från snögubbarna innan jag går:



The road to the Sälen ;)

Som mest hade vi 27minus när vi åkte i backarna då är det så kallt att både mössa och ögonfransar fryser till is...
(försök att ignorera den osminkade likbleka yetin i bilden :P)

André (min kusin) var den enda av "ungarna" som åkte skidor...han kan få skidorna att åka rakt :)

Magnus (min syssling) som använde en skit bra ursäkt för att han trillade: "Det var meningen". haha

Jag försöker tina upp mina öonfransar som frös ihop hela tiden när jag åkte.


Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Thelly

Och jag fick inte va med :O jaja! Nu jävlar! Haha :D <3

2010-01-14 @ 21:24:55

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0