Förlovad!<3

Blev måttligt överraskad igår av min underbara kille...
Var i Kalmar på eftermiddagen för vi skulle hämta min mamma på jobbet, Björn skulle bara gå in på Baronen för att hämta en julklapp till mig så jag fick stanna i bilen. När han kommer tillbaka tar han fram en ask med två ringar och friar till mig. Jag blev helt tårögd... Jag svarade ja naturligt vis sen satt vi bara och tittade på varandra jätte länge och kunde inte riktigt fatta vad som hade hänt. Älsklingen hade tydligen beställt ringar i måndags när vi handlade julklappar och så hade de kommit igår. Visst hade vi pratat om att förlova oss innan (ingen av oss är något för att gifta oss men vi ville ändå förlova oss) men vi hade inte prata om när. Jag fick en slät silverring och Björn tog en slät guld ring, vilket är helt rätt om man vet vad de olika metallerna symbolicerar: silver står för kvinna och guld för man, så varför inte göra det rätt? Fast affärsbiträdet hade visst kollat lite snett på honom när han sa att han ville ha en av varje. men det är skit samma för nu är vi förlovade och lika lyckliga som när vi träffade varandra för nästan ett år sedan :) (han lyckades även pricka in datumet 3/12 som var den första gången vi hade pratat med varandra över telefon, romantiskt!!)


20101203 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Blesse be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0