ett inlägg/månad?

Oj oj oj...jag har typ helt kommit av mig i bloggandet, upptäckte just att det är exakt en månad sedan jag bloggade haha. Tydligen räcker inte tiden till, men så kan det vara när man jobbar hela tiden. Tror inte det har hänt så värst mycket nytt spännande ändå så ni har nog inte missat något haha. Jag kan faktiskt skylla min dåliga uppdatering på att min dator är cp så jag typ knapp kan komma in på nätet, eller ja det kan ju vara modemet som är cp...eller båda två. Något är det i alla fall som säger att mitt sim-kort i det bärbara modemet inte sitter i fast det gör det. det komiska är att datorn tycks fungera utmärkt när Björn ska använda den men så fort jag närmar mig skrället så stänger den av internet... Nej då jag stöter inte alls bort tekniska prylar nej då haha. Fast å andra sidan så fungerar bara radion på jobbet om jag håller i den...mycket mystiskt.

Jag är ledig idag för en gångs skull, ska jobba söndag så då får jag en ledig dag nu istället :) tänkte igår kväll att jag minsann skulle sova LÄÄÄÄNGE idag för att ladda inför resten av veckan. Men vaknade kl 06.00 och var så jäkla kissnödig så det var ju inte lönt att bara försöka somna om... förflyttade mig till soffan med mitt gosiga täcke och kollade på film i två timmar innan jag skulle åka till Nybro för att hämta pappa som lämnat in bilen på verkstaden. Sen bar det av mot skogen med en bångstyrig hund som gjorde jämfota-skutt hela vägen till skogen innan jag släppte henne lös (bara för att hon blir så lycklig när hon ska få springa i skogen). Väl inne i skogen blev jag ihjälskrämd av en häger (IGEN) som låg och vilade sig vid sjökanten och flaxade iväg mitt framför näsan på mig så jag nästan sket ner mig. Fan va stora de är!! Gick en sväng till mormor och tiggde till mig lite gott kaffe och spelade piano. Nu sitter man vid pappas dator och kollar alla 5797894637906 mail jag fått sedan jag sist lyckades komma in på nätet :)

Ska väl hem och tvätta snart, förutsatt att jag får tvätta på min tvätt-tid, jag har en förmåga att på min tvätt tid stulen emellanåt. Fråga mig inte varför men på något jäkla vänster så är det alltid någon som tvättar typ varje dag och vi är väl 4 st som hyr i lägenhetshuset... mycket lustigt.

aja sen ska man laga mat till Molly som ska bo hos mig i en månad nu när hon har praktik på mitt jobb. Känns lustigt att laga mat varje dag, men jag måste ju se tills å stackarn är mätt hela dagarna. Själv brukar jag ju typ laga mat kanske 2-3 ggr i veckan och göra stora satser som jag kan leva på hela veckan. Men men det kan ju vara bra att prova på att vara duktig oxå ;) Ska träna ikväll och vara duktig igen... nån dag ska man ju tydligen vara det oxå haha.

Dagens låt: Hotel room med Pitbull
Låten tillägnas min kära syster Emmelie, vi har varit förälskade i låten sedan BSB-efterfest i Sthlm 2009 ;)



Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Jonna Walden

Haha du lyckas alltid fa mig att skratta. Du skriver sa grymt bra och det ar sa roligt att lasa dina inlagg. Vill se mer foton nar du har tid.



Kram

2010-04-15 @ 12:23:51
URL: http://jonnawalden.blogg.se/
Postat av: Emmelie

"Meet me at the hotel motel Holiday Inn"....bäst!!!

2010-04-18 @ 10:57:58

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0