Vilket låter bäst 9h sömn eller 5h sömn?

Godmorgon!
Jag är lite piggare idag, jag gick o la mig vid 21.00 igår så jag lyckades faktiskt somna vid 22.00 :) Det tar tydligen ca en timme för mig att lyckas varva ner så jag kan somna på kvällarna så det var riktigt skönt att äntligen få sova ut mina 7 timmar av sömn (Min hjärna vill helst ha 9 h sömn men då skulle jag vara tvungen att lägga mig 19.00 och hur socialt är det?) Brukar bara vara på helgerna jag får en chans att sova länge men som sagt så märks det stor skillnad att få sova 7 h mot 5 h som det brukar bli annars.


Hur länge sover ni i genomsnitt/natt?

Any way... jag bakade ju kladdkaka igår, det blev bara den snabba sorten då jag inte hade tillräkligt med strösocker hemma för att kunna göra båda (och jag var ju TVUNGEN att äta en på en gång haha). Får se om jag hinner köpa lite socker så jag kan baka den andra kakan ikväll.. Jag tog med mig kladdkakan till jobbet och satte fram den till mina arbetskamrater (eftersom de alltid tjatar om att jag aldrig bakar till dem fast att jag är konditor). De blev jätte glada och kakan gick åt haha.

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: angelica

måste faktikst vara ärlig och säga att jag oftast bara sover 4 timmar, dock lägger jag mig i tid, somnar i tid men vaknar och är vaken under natten.

2009-09-24 @ 17:47:25
URL: http://notbroken.webblogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0