Vem tog sista kakan?!

Nu är jag äntligen hemma :)
Jag skulle ha handlat efter jobbet idag, men Tonys (min morbror) son André (min kusin) hade glömt busskortet, så jag sa tt jag kunde köra honom hem, och glömde då helt bort att jag skulle ha handlat :/ Ja ja, dagens goda gärning är ju gjord då iaf haha Puss på dig André, kul att det inte bara är jag som får hjärnsläpp och glömmer saker haha.

Glömska gänget Hi hi..

Any way.. Emmelie ska bjuda på mat idag (Sötis :) Jag ska få Stekt ägg, bacon och potatis, jag veeet inte nyttigt men oooo så gott!!! Hon står och steker för fullt nu medan jag skriver, och svär över att hon bränner korven haha..

När jag kom hem så tänkte jag att jag skulle ta en liten bit av sockerkakan jag bakade igår, men då var det inget kvar... Pappa hade ätit upp nästan en hel sockerkaka själv idag när han var hemma och passade Calypso... Och då kom jag på att : Det är därför jag aldrig bakar hemma längre, det blir aldrig något över till mig :( Nästa gång får jag väl gömma en bit till mig.


Blessed be!


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh, jag mår bara bra!

Hur var din helg? ♥

2009-09-07 @ 19:17:58
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0