Varför tar allt lika lång tid?

Godmorgon! Jag gick upp tidigare idag för att jag skulle till jobbet tidigare. Jag skulle göra detta för att jag skulle kunna sluta tidigare eftersom jag Emmelie och Molly (systrarna) ska ut och shoppa. Så jag gick upp tidigare stressade som fan för att tjäna in tid, och ändå blev jag färdig samma tid som vanlig...


Jag fattar ingenting, det är som när jag gick på gymnasiet i Kalmar. Det är en viss busshållplats som ligger 7min från skolan om man går, det lustiga är att det tar exakt 7min även om man springer det fortaste man kan...Det är som om vissa saker bara SKA ta så lång tid hur man än gör haha.."man går och går men kommer aldrig till dörren" liksom haha.

Men på något vänster kom jag till jobbet en kvart tidigare, så om jag hoppar över en av fika-rasterna så kan jag sluta vid halv fyra...Man hade ju inte behövt stressa så om bara affärerna hade öppet lite längre, kan de inte ha öppet till 20.00 iaf?


Jag ska se om jag kan hitta mig några stövletter, och kanske några lampor haha.. Jag har varit shoppingsugen läääänge nu så jag får väl se vad jag kommer hem med. Det värsta är att jag får besluts-ångest när jag ska köpa något...

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0