Sjuk humor...

Lunch, och gissa vad jag äter....Tacos...IGEN! Det blev så mycket mat över när jag gjorde det (tydligen missbedömmer jag mängden när jag är sat_ns hungrig haha). Men idag är sista dagen jag äter tacos, iaf denna veckan haha.

 Vi satt och lyssnade när en av våra trafikledare satt och försökte förklara för en chaufför hur man använde den bärbara scannen. Och det var sååååå roligt när man bara hörde en sida av samtalet. (jag vill bara förklara att när de säger skjuta så menar de att de trycker på scannings-knappen så att den scannar, det är bara att när vi började fantisera om vad de menade så kunde det låta rätt roligt) jag ska försöka återge samtalet från vår sida (bara den ena som pratade alltså).

-Vet du inte hur den fungerer, vad ska du göra då?
- Ja men då bara skjuter du dem.
-Nej, du får inte skjuta på coldspeed!
-Jo men du får öppna lite försiktigt och titta ut inna du skjuter dem.
-Nej, om du skjuter dem så hamnar de i historia.
-Ja ja men skjut dem så kan du köra hit sen, hej då.

Gissa om vi höll på att garva ihjäl oss! För oss spelades det upp en bild av värsta action-filmen när folk skjuter hej vilt, fast bara med scanner men ändå ha ha.

I våra huvuden såg det ut så här, men...

...i verkligheten var det inte farligare än så hår :)



Tänk va lättroad man är, det sjuka är att vi allihopa på jobbet har typ samma humor så det skrattas endel. Fast det är nog bra att alla har samma humor annars kanske någon skulle ta illa upp när vi skojjar och håller på :)

Hur har ni det på erat jobb/i skolan?

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0