Borat träning

Godmorgon!

Jag var som sagt och tränade igår...och naturligtvis har jag träningsvärk idag.. Shit va konditionen försvinner snabbt när man inte håller igång! Jag har ju som jag skrivit i tidigare inlägg, inte tränat sen jag fick svininfluensan.. Så när jag väl tränade igår så var det kämpigt. Men jag klarade iaf 1,5 styrketräning + konditionsträning. Inte så illa tycker jag:)

Jag la ut ett klipp på Borat igår när han ska gå på löpbandet..ha ha...så jäkla bra. Då kom jag på att det finns ett klipp till med Borat när han ska styrke träna.. Lägger upp det nedan:



Jag fattar inte att Sacha Baron Cohen (han som spelar Borat) kan spela så bra, jag skulle ju inte kunna hålla mig för skratt haha..

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0