Panikdagen kan bara bli bättre!

Godmorgon!

"Jag vaknade på morgonen klockan var ju bara fem jag mörda' väckaklockan och så la jag på en rem"... Ja typ så här kännde jag mig idag på morgonen (texten är tagen från Robert "Robban" Brobergs låt "ÖKEN"). Jag ville verkligen inte gå upp idag, jag hade kunnat göra vad som helst för att få ligga kvar i sängen till 8.00 men man måste ju upp med hunden iaf så det var ju bara att "masa" sig upp ur sängen haha.

Känner ni igen er?


När jag kom upp var cornflakesen slut och jag fick panik eftersom jag typ är beroende av det och inte kan fungera utan min kära corn flakes! Men efter att ha rotat igenom typ hela skafferiet hittade jag äntligen ett paket *Puh!*. Sen satt jag och mumsade nöjt på min dagliga dos av cornflakes haha. Någon stans mellan frukost och tandborstningen hade jag tappat bort mobilen, och här kom paniken IGEN. Till slut fick jag tag på min jobb-mobil så jag kunde ringa till min privata mobil så jag hittade den *Puh!*.

Kul bild!! Ha ha

Sen var klockan helt plötsligt halv sju och jag var tvungen att springa till bilen så jag kunde åka och lämna Calypso innan jag skulle till jobbet. Men vad händer då! Jo nog f_n är det första frosten då!! (detta skyller jag på Molly som suttit och önskat vinter hela sommaren).  Så då får jag börja leta efter skrapan till rutorna, och tror ni att det fanns någon skarapa då? NÄ! Då är den helt plötsligt borta, och jag får ta fram mitt OnOff kort och skrapa rutorna med... Detta fick mig att ännu mer vilja krypa ner i sängen igen och bara skita i att åka till jobbet.

Typ så här känndes det när jag fick skrapa rutorna...

Lustigt att man har sånna dagar då bara allt går fel?
Är det någon mer än jag som har sånna riktiga panik-dagar?

Det positiva är att det ser ut som om det ska bli fint väder idag iaf! Och det är FREDAG tjoho!
Och förresten, dagen kan ju bara bli bättre! :)

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0