Trött

Godmorgon! Shit va trött jag är idag, jag har typ drömt hela natten så jag känner mig helt slut. ett par gånger vaknade med bultande hjärta och panik känsla i magen som om jag drömt något otäckt, men det lustiga var att jag inte minns vad det var jag drömde om. Jag brukar kunna rabbla upp allt jag dröm med typ varenda minsta detalj, men den här gången minns jag inget alls! Lustigt, men jag vet att jag var rädd, fär varje gång tog det minst en halvtimme för mig att lugna ner mig. (Vid ett tillfälle tyckte jag att det var någon i rummet igen så det kanske bara är mitt spöke som väcker mig?) Så som sagt så är jag typ utmattad idag.


Jag får väl plocka lite lavendel och humle till att lägga i en påse under huvudkudden så att mardrömmarna slutar. Det brukar fungera iaf, jag tror att jag ska ha färdig torkade växter någon stans sen förra gången jag hade mycket mardrömmar... jag får nog leta när jag kommer hem.


En annan sak som fungerar mot mardrömmar är drömfångare, fast min gamla gick sönder så jag får köpa mig en ny på nästa marknad.

Någon annan som får perioder med mycket mardrömmar?

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0