Thai mat!!!

Tjo, nu är det äntligen lunch! Jag har gått och längtat efter min matlåda hela dagen, jag har med mig min goda Thai mat idag, med nudlar, biff och grönsaker. Det är bara sååååå gott! Jag är riktigt stolt att jag kan laga så god mat hi hi.. Och naturligtvis avnjuts måltiden med Chop-sticks :) (That's the only way to do it :) ) Och jag veeet jag äter typ bara pasta i olika former med olika tillbehör hela tiden men det är bara såååå gott!!

GOTT!!!!!!!!!!!!!

Sitter och längtar till 4 december, när jag och Emmelie ska till Sthlm... Varför är det så långt till December? Jag känner mig som ett litet barn typ "är vi framme snart?"... Aja, det är väl bara att vänta.. Idag är det bara 86 dagar kvar tills vi ska åka... och bara 61 arbets-dagar... nej jag är inte alls hyper över att åka, nej då... det är ju 107 dagar till julafton, men jag ser mer fram emot Sthlm och konserten :) Att bro på Julafton, hittade en perfekt julklapp till min mamma här om dagen (jag tänker inte säga vad det är för då råkar hon väl läsa min blogg haha). Så i år blir det lite tjuvstart på julklapps handlandet (jag brukar inte börja förrän i Oktober men va fan man får väl passa på när man kommer på något?)

Dessa grabbar är det jag och syrran ska se o sthlm 4/12-09!!


En del tycker säkert att det är lite väl tidigt att börja köpa julklappar, men allvarligt om man börjar nu så är det inte totalt kaos på stan i ALLA affärer. Priserna är inte höjda för att affärerna ska tjäna mer pengar på det. Man kan handla mer saker eftersom man inte måste handla alla julklappar på en månadslön (och då får man ju pengar över i December).

Mysigt med julklappar juh!!!


Så varför inte? Plus att man då slipper paniken i december när man inte hittar något att köpa, kanske inte vet vad man ska köpa, och om man köper något som någon sagt att de vill ha nu (typ Emmelie som alltid vet vad hon får i julklapp) så hinner de glömma det till julafton. Smart va?

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åhh vilken underbar bild på pojkarna. Hoppas vi träffar på dem på hotellet, eller så kan vi "stalka" dom :) Längtar oxå!

2009-09-09 @ 18:51:07

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0