Sweet lips.

I mitt förra inlägg la jag upp en bild på läppar doppade i strössel. Kom på mig själv att jag tyckte att det var väldigt snyggt och att uttrycket sweet-lips passade in här bokstavligen :) Så jag letade upp lite fler "söta" läppar ha ha.


Bilden från förra inlägget..

Polka smak eller spirello-glass?

Gelé godis någon?

Den här bilden får mig att  tänka på den där leken att man ska äta en hel socker-munk utan att slicka sig om läpparna. (är det fler än jag som lekte den leken eller är det bara för att jag är konditor??)


Mint pastill någon?

The expensive-taste??!

Purple gaze?

Min favorit var nog mint-pastillen hö hö...Vilken var er favorit?

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: angelica

jag måste säga att bilderna är bra snygga!



Favoriten är nog ändå den första, glada färger och allt =)



[svar] Med mig är det helt okej, medicin mot magkatarren så snart är jag helt frisk igen

hur är det själv?

2009-09-25 @ 14:16:23
URL: http://notbroken.webblogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0