Swayze R.I.P.

Hörde idag den tråkiga nyheten att Patrick Swayze dött idag av sin Cancer. Jag blev verkligen jätte ledsen när jag hörde detta, han verkade ju bättre ett tag nu eftersom han gick upp i vikt och såg piggare ut och så bara händer det...livet glider ifrån honom. En liten tröst är ju dock att han nu slipper lida mer, men det är sorgligt iaf :'(

Fast å andra sidan så är det ju ett mirakel att han ändå klarade sig så här länge, jag har ett svagt minne av att de bara gav honom någon månad att leva när de väl hittat cancern i honom. Så det är ju positivt att han ändå fick vara med längre än vad de sa att han skulle få leva. Fast jag vet ju inte hur han hade det med sin sjukdom, kanske var den så hemsk att han inte vela ha så lång tid? Men vad vet jag? Jag skulle nog vara gad om jag fick leva länge även om det gjorde ont, men man vet nog aldrig riktigt innan man är i situationen själv. Visar klipp nedan som minne av en underbar person, dansare, sångare och skådespelare! Du kommer att vara saknad!


De riktiga videorna är inaktiverade, (antagligen många som använder dem idag). Men hittade detta fina kollaget med lite bilder istället.


Patrick Swayze blev bara 57 år gammal, och han var en av de största ikonerna av 80-talet. Och jag personligen vill minnas honom som den starka, friska och glada person han var i sina krafts dagar. Som i min favorit film med honom "Dirty Dancing".

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0