Städa är såååå tråkigt..

Ska snart hem och städa...det är ju inte som att baka precis... Kan man inte ha en lite robot som städar varje dag åt en så att det alltid är rent och fräscht? Och om den ändå städar kan den ju tvätta, och om den ändå ska tvätta så kan den ju handla mat, och om den ändå ska handla mat så kan den väl laga till maten oxå...haha jag är inte lat näää då..

Min nya butler?

Men allvarligt, lite hjälp hade ju suttit fint iaf. Men jag ska säga er att ibland så städar jag något så frenetiskt att jag liknar Monica i serien Vänner (Typ dammsuger dammsugaren haha). Det är liksom när jag får ett städryck så händer allt på en gång :) Men sen kommer hunden fram och så är det lika skitigt efter typ ett dygn...och så ofta orkar jag inte städa det får räcka med ett par gånger i veckan.



Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0