Skogspromenad

Godmorgon på er!

Jag var på lång promenad med Calypso och mamma nu på morgonen, skönt väder iaf inne i skogen där det inte blåste. Lustigt att blåsten kan göra så mycket... Solen skiner så det är jätte skönt när det är lä, men som sagt så blåste det väldigt mycket så det blir svin-kallt. Men inne bland träden var det skönt:)


Calypso letar efter sin anka som hon just tappat ner i diket :)


Mamma och Calypso...letar efter...jo visst ankan. Tydligen tycker Calypso att det är jätte roligt att "glömma" ankan så man måste gå tillbaka och leta efter den haha..

Det växte en stor svamp på de fällda träden som lyste fint i orange..


Närbild på svampen, tyvärr blev den orange färgen inte så skarp som den var i verkligheten jag får väl åter igen skylla på min dåliga kamera :P


Kommentarer
Postat av: d'§

tack så mkt ! Din blogg e oxå jättefin, jag älskar färgerna

2009-09-05 @ 12:57:39
URL: http://ballcrew.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0