Sanna tuggar tuggummi..

Ha ha nu tuggar Jag tuggummi :) Köpte "några" paket efter jobbet så nu är jag gladare igen ;)


Jag är inte beroende näää då... Affären hade fått in min favorit sort igen (av någon lustig anledning är den alltid slut) Liquorice mint mums!!! Så jag köpte några paket hö hö..

Jag fick äntligen lite kaffe hos mormor så nu kan jag sova gott :) Jag är nog en av de få personer som blir trött av kaffe och inte pigg... Jag är avig på det sättet haha..


Jag låg och bläddrade i min Glamour tiding när jag fick se detta armband från H&M, så snyggt! Jag bara måste ha den! Jag känner att det är dags för en liten shoppingrunda *Hrm*... jag har ju inte alls handlat skit mycket grejer denna månaden (A)


Hittade "min" sminkning i tidningen, roligt att se att man är "inne" för en gångs skull haha..




Såg dessa underbara stövlar i samma tidning, de är Christian Louboutin... de kostar BARA 12.000kr!!!! Jag veeet de är snygga men inga skor är sååå snygga... Min första bil kostade mig 11.000kr den hade jag i 4 år... jag fattar inte att det verkligen finns folk som köper så dyra saker, även om jag hade några miljoner så skulle jag nog inte köpa så här dyra skor, då finns det bättre saker att lägga pengarna på tycker jag. Vad tycker ni?

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0