Onsdag=True blood!!

Ikväll är det andra avsnittet av True blood på SVT1 kl 22.00-22.55. Första avsnittet var förra onsdagen och efter det är jag fast :) Jag har hört att många tycker att serien är skit men det är något som bara "suger" (ursäkta gliringen) in mig i serien (kanske har något att göra med att jag gillar vampyrfilmer, Buffy, Twilight, Undergorund, Blade...osv). Det jag kan hålla med om är att dialekten är lite jobbig ska vara sydstats dialekt från Lousiana vilket de gör bra i denna serien (inte för att jag är någon expert på dialekter men men..). Men om man bara kopplar bort den delen och koncentrerar sig på själva serien så är det faktiskt bra :) Längtar dock tills Alexander Skarsgård dyker upp XD.

JIPPI Onsdag=True blood


Alexander Skarsgård :) Han sed dock ut som om han försöker sig på en Mr. Burns: "Excellent" se nedan..


"Excellent" hö hö 

Nehe, nu ska jag hem och lägga i lite extra slingor med svart på mig själv :) Tänkte att jag skulle pröva Natural & Easy, så får vi se hur resulatatet blir :) Whish me good luck!



Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0