Nigel Barker

Satt och tittade på Top Model 12 för ett tag sedan, gillar det programmet. Mest gillar jag när de blir stylade inför alla fotograferingar (det skulle vara sjukt roligt att ha det som jobb själva stylingen altså). Sen gillar jag ju naturligt vis när de kommer till det avsnittet när de ska klippa håret på modelllerna haha. Detta är alltid lika roligt att se det är alltid någon som bryter ihop och stor tjuter för att de får klippa sig eller att de får byta hårfärg, jag menar vad tror de att de som modell får välja hur de vill se ut detta är ju upp till de som betalar deras lön för att de är reklam för dem! Inte så smarta alla som är med haha..

Aja, jag kom på att det var en särskild "fotoshoot" förra omgången som jag fastnade för. Fotografen var Nigel Barker (geni-varning) alla hans bilder är hel otroliga och dessa är mina favoriter (so far).

Analeigh.

Clark. (Vann just denna omgången av foto)

Elina.

Isis.

Joslyn.


Lauren-Brie

Marjorie.

McKey (vinnaren av Top model 11)

Samantha.

Sheena.

Vad tycker ni? Visst är de underbara dessa bilder! Totaly my style!

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: ⋆ Mysan - myafsolhem.blogg.se ⋆

otroligt snygg blogg!

allt bra?

2009-09-15 @ 20:52:52
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0