Natur bilder :)

Här är "lite" bilder som jag tog med min skit-kamera hö hö, men endel blev faktiskt rätt bra ändå :O

Vanligt spindelnät som det regnat på under natten, detta hängde så fint på bron hemma hos mamma.

Molly och jag i skogen hö hö...men det är ju inte som att vi är i buskarna hö hö...

Calypso strövar omkring i solskenet:)


Granen hade också fått lite väv på sig..

Fint kort på Molly som ser ut som om jag klippt in henne på en fejk-bakgrund men det har jag faktiskt inte blev den effekten med min skitkamera haha.

Bara vackert :)

Porträtt :)

Molly och hennes "åååmbunke" (ormbunke)

Glänta?

Det står en gammal kärra i skogen som jag inte tänkt på hur vacker den faktiskt är...

Närbild.

Och här har vi då "djävuls-hunden" in action...

Harsyra, detta får avsluta fotografierna för denna gången, inlägget är redan alldeles för långt haha.
Mer bilder imorgon:)

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0