När blev de höst?

Jag vaknade idag och det var kolsvart ute...min första tanke var "meh! när blev det höst?!" Fick tända lyset när jag skulle bädda idag för jag såg typ ingenting, och det berodde inte bara på att jag var trött :P Det var till och med så jag fick tända i trapphuset när jag skulle gå, jag är faktiskt lite chockad...

Fast när jag gick i skogen i helgen upptäckte jag ju att löven börjat ändra färg så jag borde varit mer förberedd...men ändå..

Kvisten i skogen borde ha skvallrat att det skulle bli svart på morgonen :(
Inte så lustigt att jag känner mig tröttare nu än innan, jag är ju totalt styrd av ljuset... Jag blir trött fortare på kvällarna och har svårare att ta mig upp på morgnarna. Hur ska det gå när detta bara är början :S Jag får väl skaffa lite nya lampor att lysa upp dagen med så jag kan inbilla mig att det är sommar :)

Då var det bestämmt nästa gång jag är på stan ska jag kolla in lampor!!!

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Rozaleen

sv: tack för tipsen! :)



kram

2009-09-02 @ 09:43:47
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0