Mobilt bredband

Tja, ett kort inlägg innan träningen :)

Bestämmde mig för att jag ska skaffa mobilt bredband till min laptop. Jag har verkligen haft abstinens nu på kvällarna när jag inte kan blogga hemma hos mig eftersom jag inte har internet :( Nu äntligen har jag varit hos telia i Kalmar och frågat en massa tröga frågor så jag tror att jag fattar något haha. Det är nästan pinsamt att jag är så dålig på att fatta vad de menar på sidor som ska förklara produkter...jag fixar ju det mesta annars bara jag får pilla lite med det haha. Aja, nu har jag nog bestämt mig för vad jag vill ha så får se om jag kan hålla mig till Lördag när vi ska in till Kalmar igen (om jag ska skaffa det då) eller om jag beställer det via nätet...beror på vilket som går fortast.

Väntar på att få göra det här XD XD XD

En annan anledning till att jag ska skaffa just mobiltbredband är att jag då kan ta med mig laptopen till Sthlm i december och till sälen i Januari, så då kan jag blogga fast att jag inte är hemma Tjoho!! Där försvann den paniken XD Jag veeet jag är sorglig som blir så glad/upprörd över mitt bloggande men det fäster sig vid en och blir beroendeframkallande, säskilt när man någon gång får en liten söt kommentar. Just kommentarerna kan göra så att jag är glad resten av dagen :)

Nu ska jag jobba till 16.00 sen bär det av mot Friskis..

Se ya!

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0