Lunch lunch lunch!!!

Shit va hungrig jag var idag! Måste var för att jag är på bättringsvägen :) Nu tänker alla som känner mig "men du är ju alltid hungrig"... ja so what? Man kan väl få tycka om att äta det är väl inget fel med det XD

Och det har faktiskt blivit roligare att äta nu när jag börjat äta fler saker. Jag har alltid varit kräsen när det gäller mat, delvis pga att lärarna alltid tvingade i mig skolmaten vilket gjorde att jag inte ville äta någonting alls... men sen jag slutade i skolan och flyttade hemmifrån så har jag börjat pröva nya saker och tvingat mig själv att lära mig tycka om saker. Tex. så har jag lärt mig att tycka om broccoli och sockerärter och nu längtar jag till och med efter det ibland :)


Lasagnette, jag veeet ;) det ser ingen vidare ut men det är supergott!! fråga Molly :D

Så idag blev det Lasagnette med broccoli i MUMS!!! Ett tips för er som vill lära er äta broccoli, ät det aldrig utan sås i början (det kan smaka lite beskt utan). Och så rekomenderar jag ICA:s "små broccolibuketter" som man ångkokar i micron på 3 min, detta är både enkelt och gott eftersom man i denna påse bara får små mjuka buketter inte de där stora sammarna på broccolin som bara smakar beskt trä. (Hur kom jag in på detta?? tydligen är jag mäster kock nu då?)

MUMS!!!


Any way... nu har jag fått mat så nu är jag mätt, glad och nöjd... ett tag iaf  hö hö XD

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0