kebabb=träning

Idag blev det kebabb-rulle alla Baroness... mums! Jag vet att det är en bit att köra för att hämta rullen där och att det finns ställen som är närmre som oxå serverar kebabb, men de har inte Baroness goda fullkorns bröd som det har till kebabben, detta brödet är så himla gott så det smakar som typ kött! Shit va gott det är. Och nu har jag även lurat på Tony (min morbror och arbetskamrat) att äta den så idag ville han oxå ha en rulle hi hi..



Så jag körde och hämtade maten, och nu har vi glufsat i oss det :) Det sämsta med rullen är att jag alltid öppnar den i fel ände vilket resulterar i att all sås rinner ut när man kommer till slutet, så man får slurpa som sat_n så att man inte går miste om något haha.

I eftermiddag ska jag och Emmelie åka och träna på "Friskis", det behöver man nog efter kebabben haha. Jag har ju inte tränat sedan jag fick svininfluensan så vi får väl se hur det går... Man har väl noll kondition nu. Men jag är ju konditor så det kanske hjälper? haha kondition/konditor? (jag veeeet jag har sjuk humor som bara jag fattar men vem bryr sig haha).

Jag känner mig typ som Borat i denna videon när jag ska "springa" på löpningsbandet...ha ha...fan va bra han är! (Sen brukar jag ifs. härma Borat när jag kliver upp på bandet...så att Emmelie får skratta lite haha).

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0