Kaffesugen..

Nu var det rast igen, sitter med min varma kopp choklad och är sugen på mormors-kaffe!!! Undrar om man ska våga sig över till henne idag och tigga till sig en kopp? Jag har inte druckit hennes kaffe på över en vecka!!! Jag har inte velat gå över så jag smittar henne, men nu verkar det hu rätt bra så då kanske man ska våga sig över?

Pratade med Molly igår, och fick reda på att hon inte kommer förrän Söndag :( Hur ska jag klara mig så länge? :'( Vi bestämmde iaf att vi skulle ha filmkväll (är någon förvånad) nästa helg igen. Sitter och funderar på vad vi ska se på. Några förslag?

Jag har ont på sidan av magen oxå.. igår hade jag tydligen skadat mig när vi var ute i trädgården, så när jag kom in märkte jag att det gjorde ont och kollade. (Emmelie du ska inte läsa detta för då svimmar du väl vid datorn...) Och då hade ett födelsemärke på sidan av magen skavts upp så det pissade blod från såret och det hängde en flärp av det som var kcar av födelsemärket.. så det var bara att serilisera en sax och klippa av flärpen. Det gjorde faktiskt inte så ont, eller var det för att det var nygjort jag inte kännde något när jag klippte av den :S Men idag gör den ont...lustigt va?


Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0