Jag vill ha stövletter!!

Jag är på jakt efter stövletter, har varit på jakt sedan förra året men det är alltid något fel på dem när jag provar dem:(


De här såg mysiga ut och var dessutom fodrade så man kan ha dem när det är kallt, tyvärr hittar jag inte varifrån de kommer/var man köper dem :(

Jag har en del krav på hur stövletterna ska vara: De ska max ha 5 cm klack eftersom jag är 185cm lång så vill jag inte ha för höga klackar på alla skor jag har... De ska inte heller vara helt platta lite klack måste det vara, och inte tjock klack det ser inte fint ut...de ska INTE vara snabel-sko (met tå som sticker ut fem km utanför foten) eftersom jag redan har stora fötter så behöver jag inte lägga till mer :P de får inte kosta över 1000kr, Och så ska de vara fina... förstår ni mitt dilemma?! När jag väl hittar några så är det något fel på dem, och det är väl där skon klämmer (ursäkta ordspråket haha).

Vet någon var jag kan hitta några fina stövletter som stämmer in på detta? Jag börjar bli lite desperat :/

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Haha, då har vi ju det finaste namnet (:

Tack så hemskt mkt (:

Vad glad jag blir!

Allt bra med dig?

2009-09-03 @ 19:38:51
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Baby Melody

Scorett har snygga stövletter så kolla där! =)

Söt blogg tjejen!

<3

2009-09-03 @ 19:48:45
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Ness

tackar, vad göru :)? kram

2009-09-03 @ 20:03:24
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom såg jätte mysiga ut! :O :D puss och gnag i knät <3

2009-09-03 @ 21:24:04
Postat av: Molly

De andra kommentaren var från mig, glömde skriva namn xD hahah

2009-09-03 @ 21:24:48
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Kom just hem från en utekväll i skogen med öppen eld och gott sällskap :D Bilder finns på min sida :D



Sov så gott och hoppas vi hörs imorgon! :D

2009-09-04 @ 00:46:55
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0