Idol 2009

Kollade på Idol 2009 igår, jag håller på att skratta ihjäl mig! Jag har börjat förstå att det finns många där ute som inte har en aning om hur de låter när de sjunger. de kommer till juryn och tycker att de är bäst i världen och när juryn säger att de inte sjunger bra så bara total blockar de det och tror inte på dem... jag menar om någon kan höra om man sjunger falskt så borde det ju vara dem? I och för sig så kom ju Amanda Jensen 2:a utan att kunna sjunga rent, men juryn erkände ju iaf att de inte heller tyckte att hon kunde sjunga utan att det var för att hon hade sån utstrålning, och att det var därför hon gick vidare..

Men det bästa med gårdagens avsnitt var ändå när det kom in två "töntar" (de var ju inte så töntiga på riktigt) och låtsades att de ville sjunga men att de var så nervösa så att de bröt ihop... Detta kallar jag underhållning! Juryn gick på det stenhårt så de fick leta upp killarna och fråga om det var på skoj eller om de verkligen var på riktigt, men det var ju naturligtvis på skoj.

Fy fan va roligt, kul att killarna tar upp vad så många faktiskt gör när de kommer dit på audition och inte kan sjunga och bryter ihop när de säger rakt ut att det inte är bra. Den korta killen ska bara bli skådespelare! Ett tag funderade jag på om han verkligen var så korkad som han spelade, plus att han blev en helt annan person när han kom in andra gången :) BRA GJORT!


Och sen då detta som de visade i slutet av Idol igår... jag höll på att kikna av skratt, han var ju bara så söt som var tvungen att nynna musiken mellan sången, hahahaha... Jag skrattade så jag grät, och sen gick det typ 5 min och så började jag skratta igen...så höll jag på tills jag somnade igår hahaha..

Någon mer än jag som bara tittar på uttagingen? Jag tycker att det är roligast, sen blir man bara sur när inte rätt personer går vidare. Så jag får väl se om jag kanske tittar någon mer gång efter uttagningen...

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0