Hungrig/YRROL

Äntligen lunch! Sååååå hungrig idag (oxå haha). Idag blev det kycklig med ris, pommes och mammas brunsås haha, mycket gott och en standard söndags mat :) Naturligtvis blev det över till mig så jag har med mig restarna som räckte för två dagar så jag får äta det imorgon oxå och jag är inte alls ledsen :) Kycklig är blad det bästa jag vet! Gott!!!

Titta nu pratar jag om mat igen, jag är inte alls besatt haha.. får se vad ska jag prata om??

Jag såg ju YRROL igår, fy fasen va rolig den är! Detta är totalt min sjuka humor XD Jag har typ tvingat alla jag gått i skolan med att koll apå den minst en gång :) Det måste man ju annars förstår de inte hur rolig jag är när jag citerar hela filmen helatiden haha.. typ som att jag alltid säger: "Nä men va fan...hämta saxen", eller "Jag har ätit pannkaka!" ser kanske inte så roligt ut men har man sett filmen så fattar man :) Ska lägga upp lite klipp från filmen som förklarar lite av det roliga haha.

"Det är inget fel på min tyska, det är ju inte skrivet av en riktig tysk, det är ju helt andra bokstäver"... "Japp music!, nä men va fan?" "Ska vi inte pröva att trycka på ON?"
Så underbart, detta är typ min morfar som alltid har radion på högsta volym och på en lustig kanal för att han inte vet hur man ändrar det haha..


"Sen kan det vara en lampa som man inte riktigt ser och så blir det svart...Eller jag vet inte". "Om vi maler ner hans fru till hamburgare så kan han ju inte äta dem...för han är ju vegiterian" Detta är humor, jag fattar inte hur de bara kan komma på allt...


"Jag har ätit pannkaka!" "Rasta mutta cimmerlinen" haha..underbart särskills om de alla är blinda:)


"Hur ska jag kunnat vara otrogen jag har ju varit i afrika?!" "Men din pappa är lite mörk under ögonen det måste vara därifrån..."
HUMOR, nu får jag sluta lägga in klipp, snart har jag ju laddat upp hela filmen haha...

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0