Guitar hero

Godmorgon!

Jag var på "kalas" igår (eller födelsedags fest för vuxna??) Det var min morbrors fru Mika som fyllt år och som bjöd på supergott fika :) (där gick den bantningen höhö). Det var jätte trevligt och gott, sen stack vi "ungar" iväg och spelade Guitar Hero. Detta var andra gången jag spelat det någonsin, men det var ju jätte roligt! Blev sugen på att köpa ett sånt spel själv men vi får väl se :)

Där emot var det tråkigt att det inte fanns några Creed låtar med i spelet det hade varit skit roligt!! (Eftersom jag är en Creed fanatiker haha). Men en superbra låt var med iaf: The Kill med 30 seconds to mars, underbart gitarr spel!


Sen bestämde jag Emmelie och Mamma att vi skulle dra till stan idag och kolla om present till Marie som fyller år den 15/10...så det börjar krisa med tid nu... hoppas att vi hittar något. Jag ska även in till Telias butik i Kalmar och höra om mobilt bredband, om det fungerar till min dumma dator skulle vara bra att ha det inte bara så att jag kan ha internet hemma hos mig utan så att jag kan blogga när jag är i Sthlm i december och i Sälen i Januari....Jag har faktiskt haft lite blogg panik nu när jag tänkt på att jag inte ska kunna blogga varje dag :(



Jag veeet, det är lite patetiskt av mig att känna så men det är faktiskt beroendeframkallande...Någon mer som känner så eller är det bara jag? he he..

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0