Glass äventyr:)

Det var fint väder ute en stund mitt på dagen så vi passade på att sola lite (vem vet detta är kanske enda solen vi får innan nästa år?) Eller ja, jag och Mamma solade, Molly klagade på att det var för varmt och att hon ville ha snö... Jag veeeet hon fick stryk sen för att hon önskar snö i september :)

Mamma och jag njuter av solen...


Molly sitter i skuggan med Calypso tills hon börjar frysa och då går hon motvilligt och gör oss sällskap i solen haha..

Sen fick Molly och jag åka ut på lite äventyr, mamma blev sugen på mjukglass med strössel. så hon bjöd oss på glass om vi åkte till stan och köpte åt henne.. Jag körde (lusigt va eftersom Molly inte har körkort haha) och Molly fick hålla kylboxen som vi skulle frakta glassen i så den inte smälte innan vi kom hem till mamma med hennes glass :)


Här sitter Molly inträngd och hållandes kylboxen haha, så söt!


Här är en bild fån fotbollen igår... jag flummade mig lite, för att Molly envisades med att ta kort på mig när jag diskade efter fotbollen, som btw slutade 2-2...

Nu ska jag och Molly hem till mig och titta på film ikväll igen haha:)

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Ness

jo barnhemmet såg jag på bio med killen när den kom ut :D

fast inte tyckte jag den var så läskig :p

2009-09-12 @ 22:23:23
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0