Gamla skisser

Jag fick så bra respons på mina tidigare inlägg där jag la ut ett par av mina målningar så jag tänkte att jag fram över ska lägga ut fler bilder (vissa är så tidiga sen innan 2000-talet). Kommentera gärna vad ni tycker om dem det är inte så många som sett dem innan så nu kan det ju vara roligt att se vad folk tycker om dem när jag inte längre är rädd för åsikter haha.

från 99 (då 12år) två fiskar som pussas:)


Oxå från 99 försökte mig på en bläck-teckning som är inspirerad av Acke-tidningarna (för er som minns dem) och egen designad klänning.

från 99, Pocahontas..

Från 2000, även här Acke-inspirerad med bikini-mode (ni kommer att märka att jag gärna designat kläder). Här även en av de få tekningar jag färglagt (jag gillar inte fårg utan föredrar svart/vit).

Från 00.

Från 00. design av kläder vad annars?

Kolla lite då och då så ska jag ladda upp fler bilder jag målat, de blir bättre allt eftersom de blir nyare, eftersom det är så att man utveklas ju mer man tränar:) (Som tur är annars skulle det ju vara skit tråkigt haha).

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0