Friday night live

Friday night live= A-lag fotboll Örsjö-Flerohopp och jag är där då blir det live...ha ha Jag ska stå i kiosken ikväll med min kära syster Emmelie, så förkläde på och laga korv och kaffe haha. Molly skulle ev. komma och titta om jag förstod det rätt? Vi skulle ha filmkväll idag och eftersom jag skulle stå i kiosken så skulle hon nog komma och titta så kunde vi gå hem till mig efter...

Jag veeet, ni tänker gör de där två inget annat än har film-kvällar...svaret är: nej! ha ha...eller ja, vi har ju snack-kvällar oxå :) Men det blir ju så när vi träffas så sitter vi och snackar och när vi inte har något mer att snacka om så blir det film :) Man är ju något av ett filmfreak..

Film galningarna :) Jag tror på allvar att vi är själ-tvillingar, vi vet precis hur den andre känner och tänker och tycker lika dant om det inte gäller ägg ätning...då vill jag ha gulan och Molly vitan. Men på det sättet så kompletterar vi varandra iaf ha ha.

Jag tycker att jag är världens lyckligaste tjej som har två helt underbara systrar Emmelie och Molly!!! Ni är det bästa jag vet!

Nu måste jag gå ner till fotbollen, tänkte bara hinna med ett inlägg till innan jag måste ner till fotbollen. Kommer säkert ett inlägg efter matchen :)

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0