Forts.. på helgens uppdateringar:)

Jaha och nu var det dags för söndagens uppdatering... jag måste säga att det inte känns bra att inte hinna med att skriva något:)

Söndagen började med att jag blev väckt av en kille som inte slutade sms:a mig på morgonen så jag blev skit sur. Jag hatar verkligen när man väcker mig morgon eller natt!!!  Och nej det var inte min störiga granne som brukar göra det (han la av när pappa ringde till honom och sa åt han att sluta eftersom han inte brydde sig när jag sa till honom). Detta var en ny kille som jag pratat med dagen innan men som jag inte kännde något för (fast tydligen kände han något för mig) Iaf började han sms:a vid typ 7.00 på morgonen och jag och Molly som varit uppe till typ 2.00 var inte så pigga då. Jag försökte få honom att sluta men lyckades inte förrän typ 1 timme senare. Sen var jag så uppretad att jag bara fick gå upp för jag var klar vaken...

Jag veeet jag har typ världens sämsta morgon humör, men det är bara när jag blir väckt av mobilen :( 

Sen gjorde jag frukost på sängen till Molly, städade lite efter gårdagen och sen gick vi allihop iväg till skogen.

Det var jätte fint i skogen, hela marken var fylld med älv-slöja (finmaskig spindelväv) som hade samlat upp massa dagg så det såg helt magiskt ut:) Molly och jag tog massa bilder i skogen medan Calypso sprang omkring:) Bilder nedan, (lånar lite bilder av Molly här eftersom jag inte orkat föra över bilderna från min kamera, mina bilder lägger jag in senare idag så håll utkik).


Fin bild på älv-slöjan visst är det vackert?! Lustigt att en liten spindel kan göra något så vackert!

Molly fick en jätte fin bild på väven i en nyponbuske:)

Molly ville ha ett kort på sig och sin favorit "Åååmbunke" även kallad ormbunke av de som inte pratar småländska (tex jag som iaf försöker prata normalt MED RRRRR haha).


Calypso tröttande på att vi bara tog kort hela tiden så då bestämmde hon sig för att äta upp ormbunken ha ha.


Och här är början till Mollys och min produktion av skräckfilmen "The devil eyes" haha. Starring: Calypso som "The devil-dog" och Molly som "The devil-child" haha. Vi skojjar om detta då Calypso alltid får gröna lysande ögon som här på bilden och Molly får alltid röda lysande ögon :) Jag vet inte vad det är för fel på ögonen på dem haha.


Sen gick vi ner till sjön och skulle ta lite kort och då passade Calypso på att bada, tydligen har ingen sagt till henne att Grand Danois rasen INTE tycker om att bada...

Lite bilder från söndagen iaf. Fler kommer i eftermiddag. Då laddar jag upp de fina bilderna jag tog med min kamera:)

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0