Flickan som lekte med...tändstickor:)

Ikväll ska jag gå på bio med tjej-gänget. Vi är väl totalt 9st nu tror jag...hö hö hoppas att det finns biljetter till oss alla så att jag slipper sitta på "cp-platsen" vid utgången som jag fick göra när vi var på "Sagan om de två tornen" och det inte fanns några biljetter till mig vid polarna...


Vi ska se "Flickan som lekte med elden" del två om Lisbet Salander från novellen med samma namn av Stieg Larsson. Angående min rubrik.. jag skrev så för att jag bara tänker på Anders Timell på Mix Megapol som säger "flickan som leker med tändstickor" för att han aldrig kommer ihåg vad filmen heter haha.. Bra program, fast saknar det gamla vanliga programmet då det var Gry Forsell, Adam Alsing och Anders Timell. Gry är ju mamma ledig och Adam är sjukskriven för att han har fått en höftoperation... Det är inte lika kul utan dem!!!

Any way.. Ska iaf på bio så jag är super taggad :) Ska äta massa godis och mat hö hö.. så bantningen kan ju skjutas upp till nästa vecka haha.

Vad ska ni göra ikväll?

Blessed be!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv- åh vad roligt att höra :)! nu blev jag glad! Nu har jag hittat en till blogg som bara inte skriver om färgen på nagellacket ;)

puss!

2009-09-22 @ 21:37:59
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Nä, men det var en skojjig sysselsättning. ^^

Jodå det är finfint med mig, lite trött bara, du då? :)



Puss

2009-09-22 @ 22:21:41
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: pelle

Så, vad tyckte du om filmen då?

2009-09-22 @ 23:27:03
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0