Färgade håret igår

Godmorgon! Jag färgade håret igår, slingade det svart, fast det blev inte så mycket slingor av det det blev mer bara svart med några sparade blonda slingor... men men det är inte så lätt när man ska försöka komma åt själv och skvätter svart färg över hela badrummet haha..


Typ så här tråkig tyckte Calypso att jag var... (obs kortet är från ett annat tillfälle).


Som sagt så gjorde jag det helt själv hemma och tycker att det bler rätt bra fast att jag inte såg något :) (Lägger upp en bild när jag kommit hem idag från jobbet).

Jag fick godkännt från Molly och Kalle iaf :) Mamma och pappa såg inget, men De på jobbet reagerade iaf.. "Här var det svart!!" haha, aja vi får väl se hur länge jag vill ha det svart, jag byter ju hårfärg typ 1 gång i halvåret... tröttnar lätt.

Jag har ju funderat på att färga det rött men jag var osäker på om det går ihop med alla mina lila kläder... och jag ÄLSKAR lila!!! vi får väl se ;)

Fick hem tallrikarna jag köpt från Jotex igår, jätte fina.

Svart tallrik och vit assiett (stavas det så? man har ju dyslexi om ni inte förstått det förrän nu haha)


Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0