Efter regn kommer solsken :)

God morgon! Gissa vem som har ont i halsen igen...:( Men som jag förstått det så kan man inte få svininfluensan två ggr? I så falla är det bara höst förkyldningen och den kommer ju hålla i sig till våren :P

Any way... Jag målade naglarna igår, de blev ljusrosa botten med ljusgrön intonad topp och med mörkrosa blommor på. de blev faktiskt rätt fina. Jag ska se om jag kan ta någon bra bild senare ikväll och ladda upp på bloggen :)

Där emot kom jag ihåg att ta kort på kläderna jag köpt från H&M..


Knästrumpor i två färger, lila och grå, fint att ha så det skymtar över stövelkanten, eller stövletter om jag bara hittar några :'(

Och här är det en svart bommulls klänning som jag tänkt att ha med någon fin kofta eller liknande.

Och en grå stickad polotröja som man kan ha till ett par leggings, mycket fint!!! Detta är väl något som får mig att se fram emot hösten då jag kan ha på mig detta :) Man måste ju göra något för att inte totalt deppa ihop när hösten kommer :)

Blessed be!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0