Candy-photos

Fick en idé att jag kunde lägga in mina favorit bilder från top model. Som några av er kanske såg så la jag in bilder från förra årets Top model där mina absoluta favoriter från alla omgångar var med. det var bilderna tagna av Nigel Barker där modellerna är i vattnet och bara ögonen är i focus :)

Dessa bilder är från omgång 8 i Top model. Det är bilderna som är godis focuserade (och godis är ju både gott och fint att titta på haha).


Brittany.

Cassandra.

Diana. (Den enda av modellerna som inte var super-smal men naturligtvis vann hon inte).

Dionne.

Felicia.

Jael.

Jaslene. Vinnare av omgång 8.

Natasha.

Renee.

 

Sarah.

Whitney.

Vilken är er favorit?

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Tack för tipsen! Jag gillade Natascha mest, hon var lite sådär skönt udda! =) haha vem är din favorit?

2009-09-18 @ 17:22:46
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: ardiana

hehe ja testet stämde :)

2009-09-18 @ 17:27:18
URL: http://cocolove.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0