be there for your friend

Godmorgon!

Igår "lekte" jag med Molly haha för omväxlings skull :P Roligt som vanlig. Satt i sängen och försökte få två killar att sluta sms:a min hela tiden. Till slut fick Molly säga till dem att sluta, då blev de lite chockade och slutade för kvällen iaf vi får väl se hur länge det håller i sig.. Inte för att klaga jag menar det är jätte gulligt att bli omtyckt av killar och lite extra roligt med två som ger en komplimanger hela dagarna :P Men jag vill ju inte utnyttja dem bara för att jag tycker om att få höra någon gång ibland att jag är söt, så jag tycker att det borde vara shystast (hur stavas det ordet?) att säga på en gång att man inte är intresserad. Eller?

Sen vet jag inte om jag har blivit hel kännslomässigt rubbad efter alla nitar jag gått på när det gäller killar. Men visst har jag svårare att släppa in någon i mitt liv efter allt jag varit med om...

Jag veeet, shit vilken PMS-kärring jag är nu. Men någonstans måste man väl ändå dra gränsen?

Jag?


Molly och jag satt och försökte få en kompis på bättre humör igår oxå. Det var en kompis som var lite nere så vi gjorde vårt bästa för att få upp humöret igen. Och vid ett par tillfällen lyckades vi locka till oss ett skratt. Så det kändes skönt att man kanske kunde hjälpa någon hur lite det än hjälpte:) You gott to be there for your friends!!

Om du läser detta: Du är perfekt precis som du är! Allt ordnar sig ska du se! Låt ingen annan få dig att tro annorlunda!

Blessed be!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0