Äntligen vinnst!

Godmorgon!
Idag är humöret på topp! Jag lyckades sova 7,5h inatt och igår vann vi ÄNTLIGEN på fotbollen!, tjoho!!! Sen åt jag typ 1kg kladdkaka igår så det kan vara sockret som gör mig så här super uppåt idag. Kladdkaka är typ som knark för mig så jag blir helt hyper liksom :) Detta påminner mig om när jag och syrrorna åkte upp till Sthlm i våras och åt "ta hur mycket du vill-glassbuffé" och vi blev höga på strössel och chokladsås haha.. Eller Emmelie blev hög på chokladsås och jag och Molly blev höga på strössel haha. (Kan ha berott på att jag bantat typ 2 månader helt utan socker och sen chokade jag kroppen genom att äta typ 5kg strössel haha). DÅ var jag helt hyper, och typ skrattade konstant hela kvällen och tyckte att allt var bara SÅÅÅÅ roligt haha.

STRÖSSEL!!! LOVE IT!!!

MMMM...Mer strössel hö hö


Meh titta nu pratar jag om att äta IGEN, jag måste ha allvarliga problem som inte kan hålla mig från att prata om att äta hela tiden XD

Prata om något annat, hmm....vad kan jag prata om som inte leder mig in på mat?... Få se filmkväll ikväll nä det leder till godis prat. Calypso (hunden)...nä det leder till att hon ska ha mat eller att hon tigger min mat. Äh, jag ger upp! Det är bara att konstatera jag är mat galen och kommer in på det hur jag än gör haha.


Någon mer än jag som tänker på mat hela tiden?

Nu ska jag äta upp mitt päron och hålla tyst...kolla mat IGEN! haha sorry fokes' thats all me!


Blessed be!

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha, jag ääälskar mat! :D

2009-09-25 @ 10:28:16
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: EMMA

Det är bra med mig, lite trött bara, Hur är det med dig då?

2009-09-25 @ 10:37:33
URL: http://randiglakrits.blogg.se/
Postat av: simone

SV: Haha det är inte fel, mat skadar inte ;D

2009-09-25 @ 11:16:08
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: jahwanna

nu blev jag sugen på glass när jag såg strösslet

2009-09-25 @ 11:36:28
URL: http://berightthere.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0