Nobody move! I'v dropped my brain..

Jaha vad hände igår? (fungera hjärna...fungera...error)

Lustig att hjärnan kan bli total raderad iblan och man inte minns någonting? Jag får skylla på att det varit väldigt stressigt på jobbet denna veckan, två pers har arit lediga och leverantörer och kunder ringer hejvilt och frågar samma saker om och om igen...sen att man försöker fatta danska kan ju oxå bidra till problemet haha. Skämt o sido, jag älskar mitt jobb, men som sagt så kan det bli lite mycket på en gång (för oftast så händer allt samma dag av någon anledning) och så har det varit just denna veckan, men som sagt så beror det nog även på att vi har varit färre personal oxå.

 


Jag känner mig totalt som just den meningen: "Nobody move! I'v dropped my brain..."

Usch va hemskt! Jag kommer verkligen inte ihåg vad jag gjort igår...det är totalt tomt i huvudet.. Och nej jag har iinte druckit...vad jag vet?! Jo men jag vet att jag installerade mitt virusskydd i datorn innan jag gick o la mig för det var en jäkla av och på stängande för att det skulle fungera ^^ Mer än så lyckas jag tydligen inte komma ihåg...lustigt!

Minne, jag har tappat mitt minne, är jag ryss eller finne? Kommer inte ihåg (melodi memorie).

Har ni oxå sånna kvällar då ni har total blackout utan att ha druckit? Problemet kanske är att jag inte gjorde något vettigt igår efter jobbet...kan vara så.

Blessed be!


Kommentarer
Postat av: Molly

hahaha! Den är juh ännu bättre! NOBODY MOVE! I DROPP MY BRAIN! :P hahahahahah!

2009-10-16 @ 18:51:13

Kommentera gärna inlägget här:

Namn/Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0